رفتن به نوشته‌ها

بهترین فیلتر شکن های رایگان برای ویندوز ، وی پی ان برای کامپیوتر در سال ۲۰۲۱ VPN

بهترین فیلتر شکن های رایگان برای ویندوز ، وی پی ان برای کامپیوتر در سال ۲۰۲۱ VPN

پس از سال ها و با تکیه به اعتماد و رهنمودهای همکاران و مشتریان گرامی توانسته ایم بستر ارائه یکی از بالاترین تنوع های کالایی (حوزه کاری خود) در کنار بهترین قیمت و ارسال به سراسر ایران را ایجاد کنیم. خرسندیم که گامی هر چند کوچک در راستای بهبود شفافیت و ساماندهی بازار، برداشته ایم. زیرا نه تنها عملکرد عالی بازی را در سراسر صفحه ارائه می‌دهد، بلکه این کار را با قیمتی بسیار مناسب انجام می‌دهد. این CPU گیمینگ نه تنها تقریباً در همه بازی‌ها، 5600X با قیمت مشابه را شکست می‌دهد، بلکه در بسیاری از تست‌ها نیز از Ryzen X بهتر عمل می‌کند.

  • نبض گرافیکی بهترین کامپیوتر همه کاره اپل هم همان تراشه فوق‌العاده M1 هفت هسته‌ای (سفارش تا ۸ هسته) اپل است که به راحتی از پس پردازش‌های سنگین گرافیکی در این سیستم بر می‌آید.
  • PotPlayer دارای چند ویژگی اختصاصی و طیف گسترده ای از گزینه های سفارشی سازی است که به شما این امکان را می دهد تا این نرم افزار را برای نیازهای خود اختصاصی و سفارشی سازی کنید.
  • همچنین از نرم افزار اتوکد به عنوان نرم افزار شماره یک دنیا برای رشته‌های مهندسی عمران و معماری نیز یاد می‌شود.
  • نسل 7 این لپ تاپ عمکلرد معمولی داشت و شارژدهی آن هم از رقبا کمتر بود.
  • این لپ تاپ دارای صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل، پردازنده AMD Ryzen H با فرکانس ۳.۲ گیگاهرتز و کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 3060 با ۴ گیگابایت حافظه مجزا است.
  بهترین هارد های 2021 ؛ معرفی بهترین هارد دیسک های اینترنال در بازار پلازا

شرکت سرورکلیک مفتخر است که می تواند فروش سرورهای مجازی را بر روی قدرتمند ترین سرورهای دیتاسنترها را به کاربران ارائه دهد. مجموعه سرورکلیک با فروش vps ارزان و با کیفیت باعث افزایش منابع واقعی اختصاص یافته میشود. به همین دلیل است که امروزه توجه ویژه ای به سرور مجازی بدون محدودیت و همینطور سرور مجازی نامحدود می شود. استفاده از این سرور وی پی اس پرسرعت، برای سایت هایی که دارای ترافیک بالایی هستند بسیار کاربرد دارد. شما می توانید با بیشترین سرعت و بالا ترین امنیت سایت خود را میزبانی کنید. برای تهیه سرور مجازی پرسرعت به صورت رایگان و مناسب ترین قیمت می توانید به شرکت خدمات هاست سرورکلیک مراجعه کنید و از پشتیبانی سایت خود اطمینان داشته باشید.

فیلترشکن Candle Vpn 2023 ( اپدیت 18 اسفند 1401 )

به این واسطه می‌توانید با نرم‌افزار MasterPlus+ و کنترلر ارائه شده توسط کولر مستر، موارد مختلفی از جمله رنگ هر LED، حالت نور‌پردازی و روشنایی را شخصی‌سازی کنید. از دیگر ویژگی‌های فن MASTERFAN MF120 HALO می‌توان موارد نویز صوتی پایین، طراحی خاص تیغه‌ها، سازگاری با انواع مادربرد‌ها و سنسور هوشمند برای جلوگیری از توقف چرخش را برشمرد. GF120-RGB یک فن عالی و قدرتمند است که با قیمتی مقرون‌به‌صرفه به فروش می‌رسد. این فن که از حداکثر سرعت چرخش 1200 دور در دقیقه بهره می‌برد، از نوع PWM بوده و می‌توانید سرعت چرخش آن را تنظیم کنید.

ترافیک اضافی سرور

اجرا روی تمام اپلیکیشن ها، به‌همگام نگه داشتن آسان اطلاعات شما و جابجایی وب‌گردی بین دستگاه‌ها از جمله این ویژگی‌ها است. شما می‌توانید روی یکی از دستگاه‌های الکتریکی خود اکانت گوگل‌تان را وارد کنید تا کروم تمام بوک مارک‌ها، اطلاعات ذخیره شده و حتی تنظیمات مرورگر را هم ذخیره کند. در اینجا فهرستی از بهترین مرورگرهای وب سال ۲۰۲۳ را از نظر امکانات، امنیت و سرعت وبگردی گردآوری کردیم که می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. Chess Tactics Pro با بسیاری از بازی‌های شطرنج دیگر کاملا متفاوت است؛ البته شکل کلی و پایه بازی‌های شطرنج در این بازی نیز وجود دارد و قابل بازی کردن است. نکته متمایز کننده این بازی شطرنج برای اندروید و iOS، وجود معماها و پازل‌های متنوعی است که در آن وجود دارد. پازل‌ها به صورت مجموعه پازل‌های آفلاین، معماهای روزانه آنلاین و روش‌های دیگر در بازی ارائه می‌شوند.

  بهترین هارد اینترنال برای کامپیوتر با مارک خوب- الونظر

بهترین مینی کامپیوتر: Intel Ghost Canyon NUC

رفرش‌ریت نمایشگر نیز از حداقل 120 هرتز تا حداکثر 240 هرتز بسته به پنل متفاوت است. با توجه به برچسب قیمتی حدود 600 دلاری، می‌توان آن را یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید قوی ترین مدل لپتاپ دل اقتصادی به حساب آورد، البته در بازار ایران نمی‌توانیم آن را یک مدل اقتصادی به‌حساب بیاوریم. در این مطلب پلازا قصد داریم نگاهی داشته باشیم به بهترین لپ تاپ دل که می‌توانید خریداری کنید.

منتشر شده در وبلاگ