رفتن به نوشته‌ها

بهترین کامپیوتر همه کاره ۸ کامپیوتر ال این وان عالی برای همه بودجه‌ها درجه

بهترین کامپیوتر همه کاره ۸ کامپیوتر ال این وان عالی برای همه بودجه‌ها درجه

بنابراین برای اجرای بازی ها با رزولوشن های 2K ،Full HD و حتی 4K نیاز به پردازنده ای قوی خواهید داشت که در سریع ترین حالت ممکن امکان پردازش اطلاعات را داشته باشند. با توجه به اینکه مایکروسافت در ژانویه ۲۰۲۰ پشتیبانی نرم‌افزاری از آن را کنار گذاشته، کاربران علاقه‌مند به این سیستم‌عامل باید آن را کنار بگذارند و ویندوز‌ ۱۰ را نصب کنند. روی هم رفته می‌توان گفت که ویندوز‌ ۷ بهترین نسخه‌ی ویندوز‌ محسوب می‌شود.

  • این محصول از جدیدترین پردازنده هشت هسته‌ای سری H اینتل استفاده می‌کند و پردازنده گرافیکی آن نیز کارت گرافیک جدید RTX Super انویدیا است که ترکیب مناسبی را در اختیار شما قرار می‌دهد.
  • این نسخه دارای یک VPN است که هر هفته 5 گیگابایت حجم در اختیار شما قرار می‌دهد.
  • البته این نرم افزار دارای نقاط ضعف محدودی از جمله پشتیبانی نکردن گوشی تلفن همراه و سرعت نسبتا پایین نیز دارد.
  • این موضوع برای شما و کسانی که دین را پذیرفته‌اند، مزایایی به همراه خواهد داشت.

همچنین سوکت کارت گرافیک این مادربرد از PCIe 3.0 و PCIe 4.0 نیز پشتیبانی می کند که امکان نصب کارت گرافیک های جدیدتری که با سوکت های PCIe 4.0 کار می کنند را دارد. ویژگی خوب دیگر مادربرد H510M-D پشتیبانی از اسلات M2 است که می توانید در کنار یک هارد معمولی از حافظه های پر سرعت M2 با رابط PCIe نیز استفاده کنید و سرعت اجرای برنامه های خود را به طرز چشمگیری افزایش دهید. لپ‌تاپی با پوشش چرم مصنوعی که از همه لحاظ ظاهری متفاوت با دیگر رقبا دارد. این مدل همچنین یکی از بهترین لپ‌تاپ‌ها با پردازنده‌های سری 6000 رایزن است و به همین خاطر گذشته از عملکرد بسیار خوب، از نظر شارژدهی هم جزو بهترین‌ها است. لنوو همچنین یک وب‌کم 1080p را برای این مدل در نظر گرفته و همچنین یک پیکربندی آن را هم با پنل اولد و رزولوشن 2.8K به‌فروش می‌رساند.

  دوره ICDL جامع کلاس icdl فنی حرفه ای دوره ای سی دی ال حضوری و آنلاین

✍️ معرفی و  دانلود 11 پلیر فیلم و ویدیو در ویندوز 10/11 (

سیستم‌های AIO با حافظه ذخیره‌سازی هارد دیسک یا HDD سرعت کمتری در انتقال اطلاعات دارند. اگر به دنبال یک AIO سریع هستید، سیستم‌هایی که از حافظه SSD بهره برده‌اند انتخاب مناسبی هستند. توصیه می‌شود از یک کامپیوتر همه ‌کاره با امکان چرخش افقی نمایشگر استفاده کنید. در این صورت همانند یک تبلت می‌توان از نمایشگر استفاده کرد و نیاز به جابه‌جایی زیاد دست به سمت نمایشگر نیست. هرچه ابعاد و وضوح نمایشگر در کامپیوتر همه ‌کاره بیشتر باشد، استفاده از آن راحت‌تر خواهد بود. ابعاد بزرگ به استفاده‌ی راحت‌تر دستگاه و چندوظیفگی کمک می‌کند و وضوح نیز روی تجربه‌ی کاربری موثر است.

تا از ترسناک ترین بازی های کامپیوتر

در این بین به لطف برد بیشتر حملات، شمشیرها کاربردی‌ترین سلاح محسوب می‌شوند. چه اوراتین چوکوتو نازک، چه شمشیرهای خمیده مهلک و حتی شمشیر شکسته، همگی سلاحی مرگبار هستند. سری اس ۸ مدل‌های مختلف داشته و کاربران بنابر سلیقه خود یکی را انتخاب خواهند کرد.

BlueStacks؛ شبیه‌ساز قدرتمند اندروید که بازی‌های اندرویدی را روی دسکتاپ شما می‌آورد

این مینی کامپیوتر برای گیم‌نت‌ها نیز محصول مناسبی است که به دلیل اندازه‌ی مناسب pint می‌توانند بازی Nvidia GTX 1050 Ti را روی آن اجرا کنند. هزینه اولیه آن شاید کمی بیشتر از بقیه نرم افزارهای این لیست باشد ولی مطمئن باشید هزینه نهایی آن بیشتر نخواهد بود. ضمن اینکه شامل انواع نسخه های فروشگاهی، شرکتی، انبار و … می باشد تا متناسب با نیاز خود یکی را انتخاب کنید. یکی از ویژگی‌های بارز این نرم‌افزار پشتیبانی با کیفیت و بروز رسانی مستمر بوده که کاربران میتوانند به مدت یکسال از تاریخ خرید خود، این خدمات را بصورت رایگان دریافت نمایند. همچنین یکی دیگر از مزیت‌های این نرم‌افزار، داشتن دموی رایگان است که به کاربران امکان آشنایی با محیط نرم افزار و ویژگی های آن را پیش از خرید می دهد.

  ویژگی های بهترین هارد اکسترنال از نظر طول عمر چیست؟ تکنومس
منتشر شده در وبلاگ