رفتن به نوشته‌ها

راهنمای جامع انتخاب 13 مدل بهترین موس گیمینگ مقداد آی تی

راهنمای جامع انتخاب 13 مدل بهترین موس گیمینگ مقداد آی تی

فنتکس اوولو شیفت ایکس فقط یک مادربورد مینی ITX را پشتیبانی می‌کند، ولی فضای زیادی را برای نصب سخت افزارهای مختلف و یک سیستم خنک کاری بزرگ در اختیارتان می‌گذارد. اگر که این کیس از نظر شما کمی بزرگ است، می‌توانید مدل فنتکس اوولو شیفت آن را بخرید. نانوکسیا دیپ سایلنس 4، همانطور که از اسمش پیداست، صدای بسیار کمی دارد. این کیس آرام و بی صدا یک شاسی میکرو ATX متعادل با قیمت خوب و فضای مناسب است، و علاوه بر این یکی از بهترین کیس های کامپیوتر 2020 هم محسوب می‌شود. درباره این کیس می‌توان گفت که کاربر می‌تواند بزرگترین کارت گرافیک‌های موجود در جهان را روی آن نصب کند و صدایش از 30 دسیبل بیشتر نمی‌شود.

  • این ضمانت‌های بلند مدت، خود نویدبخش کیفیت ساخت بالای پاورهای سی‌سانیک هستند.
  • از ویژگی های خوب کیبورد Redragon K596 Vishnu، وجود تکیه گاه مچ است که باعث می شود در استفاده های طولانی مدت، در قسمت مچ و آرنج دستانتان احساس خستگی و درد نداشته باشید.
  • از سوی دیگر، ryzen 3600x از pcie نسل ۴ پشتیبانی می‌کند و از به روزترین فناوری‌های امنیتی بهره می‌برد.
  • در چند سال گذشته با محبوبیت روزافزون تجهیزات صوتی همواره شاهد پیشرفت این عرصه و معرفی محصولات بروزتری هستیم.

از بحث سایز و اندازه که بگذریم به بخش ظاهری و نوع طراحی کیس می رسیم که عاملی تعیین کننده در قیمت این محصولات هستند. کیس کامپیوتر مانند یک خانه برای قطعات مختلف یک سیستم کامپیوتری است و تمام قطعات سخت افزاری اصلی داخل کیس قرار دارند. اکنون بهترین کیس های کامپیوتر دارای ویژگی های مدرن و پیشرفته ای هستند که در چند سال های گذشته اثری از آنها در انواع کیس ها نبود. اگر شما علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید، پیشنهاد می کنیم مقاله پیش رو  از تکنوسان مگ را مطالعه نمایید. پیشنهاد ما این است که به طور کلی روی پاورهایی که حداکثر قدرت را ارائه می دهند تمرکز کنید.

  تفاوت intel و amd

برند های سازنده دستگاه های پرینتر

باز‌شدن ساده پوشش درگاه‌ها، مقاومت دربرابر نفوذ آب تا عمق دومتری، استانداردهای ضدشوک و فقدان محلی برای اتصال کابل، ازجمله ویژگی‌های این هارددیسک به‌شمار می‌رود. HD770G در دو رنگ قرمز و مشکی عرضه می‌شود و کاربر کنترلی روی نورپردازی‌اش ندارد. ای‌دیتا از درگاه Micro USB B در این حافظه ذخیره‌سازی استفاده کرده است. این دسته از هارد اکسترنال‌ها که بخش مهمی از بازار را تشکیل می‌دهند، با طراحی ساده و ابعاد مناسبشان گزینه مناسبی برای حمل روزانه هستند و کاربری‌های عادی را به‌خوبی پوشش می‌دهند.

بهترین موس های بازار 2022

پنل نورپردازی RGB در این کیبورد به خوبی در زیر کلید ها قرار گرفته و به کمک نرم افزار مخصوص ریزر می توانید به صورت کامل آن را شخصی سازی کرده یا با دیگر تجهیزات RGB دیگر ست کنید. ویژگی مهم این کیبورد، بهره مندی از اتصال 3 گانه است؛ ریزر بلک ویدو 3 می تواند به صورت سیمی، از طریق بلوتوث و از طریق دانگل USB به سیستم تان متصل شود. بدین ترتیب نگرانی بابت نحوه اتصال نخواهید داشت و می توانید با توجه به شرایط، نوع کانکشن را انتخاب کنید.

مادربرد ایسوس مدل PRIME H270-PLUS

برای اینکه از سازگار بودن یک رم با لپ تاپ یا کامپیوتر خود مطمئن شوید، در مرحله اول سازگاری مادربرد از نسل رم، حداکثر ظرفیت و حداکثر فرکانس آن را در نظر بگیرید. با مراجعه به سایت سازنده مادربرد می توانید اطلاعات کاملی از اسلات های رم، مانند حداکثر ظرفیت، فرکانس، پشتیبانی از XMP و … به دست بیاورید. هر پردازنده قادر است ظرفیت مشخصی از حافظه موقت را شناسایی کند، سایت های رسمی اینتل و AMD اطلاعات کاملی از سازگاری پردازنده با رم و سایر قطعات در اختیارتان قرار می دهند.

  فیلترشکن پرسرعت قوی برای کامپیوتر مک Windows 11,10,8,7 دانلود رایگان
منتشر شده در وبلاگ