رفتن به نوشته‌ها

ساندویچ پانل سردخانه‌ای پانل سردخانه‌ای | metal-deck

ساندویچ پانل سردخانه‌ای پانل سردخانه‌ای | metal-deck

سازه های فولادی کوشا کاسپین به شماره ثبت از حدود 15 سال پیش فعالیت خود را در زمینه فروش و اجرای انواع ساندویچ پانل و سازه های فولادی از جمله سوله آغاز نموده است و در حال حاضر از محصولات با کیفیت شرکت بزرگ ساندویچ پانل ماموت در پروژه های خود استفاده می ساندویچ پانل سقفی کند. زیرسازی‌های موردنظر علاوه بر تحمل بارهای وارده باید به‌گونه‌ای در نظر گرفته شوند که محل اتصال کافی برای نصب ساندویچ پانل را پوشش دهد و همچنین از تداخل آن‌ با تأسیسات و اکسسوری جلوگیری به عمل آید. باتوجه به محدودیت این نوع ساختمان باید مدنظر داشت که به‌هیچ‌عنوان زیرسازی نباید از فضای داخلی دیده شود مگر اینکه دورتادور آن به نحو مطلوبی عایق‌بندی گردد.

  • کف سردخانه بسته به اندازه ی سردخانه می تواند از ساندویچ پنل معمولی سردخانه ای و یا عایق XPS استفاده شود.
  • همانند سایر ساندویچ پانل های سقفی و دیواری انواع پانل سردخانه ای نیز دارای ساختار ۳ لایه هستند.
  • پانل‌های ساندویچی سردخانه‌ای ماموت، با قابلیت‌های منحصر به فرد خود، انتخابی هوشمند برای احتیاجات سازمان‌ها و صنایع مختلف بوده و تضمین کننده‌ حفاظت و حفظ کیفیت محصولات در سردخانه‌ها می‌باشند.
  • رعایت بهداشت که از مسائل مهم سردخانه ها میباشد با توجه به ویژگی های خاص ساندویچ پانل ها و مقاومت در برابر رطوبت و پوسیدگی  آن ها،به خوبی پاسخ داده میشود.
  • ساندویچ پنل پلی یورتان سخت معمولا در این موارد استفاده می شود.ضخامت مورد استفاده در ساندویچ پانل های سردخانه ای بین ۸ تا ۲۰ سانتیمتر است.
  بهترین CPU برای گیم در سال 2022؛ قوی ترین سی پی یو های مخصوص بازی پلازا

همچنین در نگهداری مواد کشاورزی، انواع داروها،سیستم های نظامی و… حوزه ی گسترده تری کاربرد دارند. سردخانه مکانی است که میتوانیم با توجه به ظرفیت و کاربری سیستم و با گرفتن گرما، دما را کاهش دهیم. در ساخت ساندویچ پانل های سردخانه ای زیر صفر لایه عایق میانی با ضخامت بیشتری نسبت به سردخانه های بالای صفر نیاز است. برای مثال در ساخت ساندویچ پانل های سردخانه ای زیر صفر لایه عایق میانی با ضخامت بیشتری نسبت به سردخانه های بالای صفر نیاز است.

انواع پانل های سردخانه ای

بر این اساس نوسانات ارز و قیمت جهانی مواد اولیه نیز تعیین کننده قیمت نهایی آن می باشد. وزن سبک باعث می گردد تا اجرای زیرسازی و فنداسیون سنگین و پرهزینه نیاز نگردد.

آشنايی با ساندويچ پانل سردخانه‌ای

پوشش رنگ استفاده شده از جنس پلی استر کوره‌ای با ضخامت ۲۵ میکرون در قسمت بیرونی و ۷ میکرون رنگ پرایمر کوره‌ای داخلی با هدف اتصال بهتر ورق به لایه میانی (فوم) می‌باشد. در ساخت ساندویج پانل های سرد خانه ای با توجه به درخواست مشتری از سه نوع روکش که شامل ورق گالوانیزه، آلومینیوم و ورق آلوزینک است، استفاده می شود. در ساندویج پانل های غیر سرد خانه ای از ورق فولادی رنگ شده یا نایلون نیز استفاده می شود. پانل ها بسته به کارایی و ظرفیت سردخانه در ضخامت های 5 الی 25 سانتی متر در بازار موجود می باشد. جهت دریافت قیمت ساندویچ پانل به صفحه ی لیست قیمت ساندویچ پانل مراجعه کنید. در این زمینه باید گفت که در واقع این ساندویچ پانل ها همان دیوارهای پیش ساخته ای هستند که همانطور که از اسم آن مشخص است به صورت ساندویچی و لایه لایه تولید می شوند.

  آموزش زبان انگلیسی از صفر تا صد رایگان یادگیری در 14 قدم

درباره تیم کارن پنل

در هسته میانی این پانل عایق از پلی یورتان با دانسیته بالا (40 کیلو گرم بر متر مکعب) به دلیل جلوگیری از ورود و خروج هوا، ضد آب بودن و جلوگیری از نفوذ حشرات به داخل استفاده میکنند. در دنیای جدید هر روزه از مصالح جدید برای ایجاد سازه های مختلف استفاده می شود که هرکدام از آن ها دارای ویژگی های خاص خود هستند. یکی از این موارد مهم ساندویچ پانل سردخانه است که به عنوان مصالح اولیه برای ساخت سردخانه مورد استفاده قرار می گیرد. به صورت کلی از این محصول برای ساخت سردخانه و یخچال ماشین های حمل مواد غذایی استفاده می شود. یا به عبارتی می‌توان گفت که اتاق هایی ویژه برای نگهداری محصولات حساس به گرما هستند به غیر از موارد گفته شده، از این ساندویچ پانل برای ساخت انبار محصولات خشک نیز استفاده خواهد شد.

منتشر شده در وبلاگ